Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

söndag 2 januari 2011

Tankeverkstaden

I natt har jag legat vaket ett X antal timmar o då finns det tid för hjärnkontoret att arbeta lite....

Inatt har jag planerat badrum så som jag tidigare gjort många gånger, frågan har varit om vi ska saka ett rum till badrum och blåsa ut det befintliga så vi får större hall. Tyvärr blir det då ett rum mindre i huset så istället har jag inatt gått tillbaka till att behålla det rum vi tänkt saka och göra i ordning vårt badrum. Planeringen sträckte sej även till att göra om i hallen och nere i källaren - tänk vad mycket man kan hinna med på en natt :) Tyvärr kommer det väl att dröja länge innan de här planerna blir satta i verket men någonstans ska man ju börja. Köket började jag likadant med för några år sedan och det fick jag omgjort för två år sedan så snart... om några år sådär så ska nog badrummet oxå vara klart :)
 Idag ska jag gå ut i det fina vädret !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar