Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

tisdag 25 januari 2011

en ny dag....


Fick för mej att det skulle var gott med lite färskt bröd så där en vanlig vardags-förmiddag till kaffet, så då blev det ett lättbakat långpannebröd. Under jäsningen fick hunden sin morgon promenad och jag min träning...


Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också.
                                                                                Nalle Puh
Ta vara på dagen.....

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ser gott ut.
    Kan man få receptet på detta?
    Kram Malin på ögon

    SvaraRadera