Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 29 januari 2011

En oförglömlig resa

Idag tog jag min vän G ut på en resa genom vårt land - tja i alla fall igenom en del av vårt vackra land :)
Vi har idag åkt cirka si så där en 35 mil i runda slängar och har pratat om allt möjligt, så härligt!
Lite shopping har vi gjort och lite fika har vi gjort x2 och ätit god mat :)
Nu visste ju inte G vart vi skulle och kunde inte lista ut vad jag planerat - helt underbart!
Så roligt och fantastiskt att få glädja en person och faktiskt två till, som det blev då de fick besök av oss glada jäntor - gav en sån glädje i retur även till mej.
Nåt sånt här får jag göra nån mer gång tror jag bestämt ;) Vem som då står i tur för överraskning återstår bara o se!

Fick ett kort med den här texten idag ;

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du
Text: Ingemar Olsson

Tänk du kanske kan göra något för din vän eller familjemedlem, behöver inte vara en resa som jag har gjort idag. Det kan räcka med ett telefonsamtal som aldrig riktigt blir av, ta dej tid - det kan bli något som betyder väldigt mycket för din vän...

Nu är det dags för sängen för min del och jag vet åtminstone två som kommer sova riktigt gott inatt!

1 kommentar: