Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

torsdag 6 januari 2011

Suddigt

En del dagar har jag lite svårare att se positivt på saker och ting än andra och så fungerar det nog för de flesta - har jag fått för mej ;) 

Lite trögtänkt och lite suddig, tja det är nog så det är både i kroppen och knoppen idag. Ungefär som ett kort jag tog häromdagen....

                                                     

Men genom Guds nåd är jag vad jag är, och hans nåd mot mig har inte varit förspilld. 1 Kor 15:10



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar