Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

onsdag 5 januari 2011

Mellandag

Idag gör jag inte många knop, iofs så står en tårtbotten i ugnen men för övrigt...
Läser min bok som jag började på igår och emellanåt blir det lite småfix. En och annan droppe kaffe blir det oxå...det är gott det :) 
Denna veckan har jag semester, den sista av tre och på ett sätt är det nog tur att jag börjar jobba igen på måndag... 
Ledig har jag i alla fall varit och haft det oerhört skönt, kunnat passa på och träffat vänner och även gjort sånt som har legat över mej lite även om det tog sin tid så som städningen av matkällaren.

Passar på att njuta av ledigheten och att snart...ja snart är våren här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar