Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

måndag 3 januari 2011

Avdammad

Idag har jag dammat av min gamla dator och se den funkar! ...:)
Nu kan hela familjen sitta vid varsin dator och nörda...
Mannen tyckte att vi skulle göra oss av med den här pärlan men nu tar jag åter den i besittnig. Tänk vad många arbeten och anteckningar jag gjort med den här datorn på mina sista utbildningar oj oj säger jag bara :) blir enna rörd och nostalgisk.

Snart ska jag pälsa på mej och fortsätta städa i matkällaren - storröj på gång. Det är rätt skönt att rensa ur massa gammalt och bara spara sånt vi har nytta av. Tänk vad mycket man samlar på sej, en hel låda hade jag ställt in där när vi flyttade in för 6 år sedan och den lådan hade jag inte rört och inte ens saknat innehållet. Nu får det dra vidare till secondhand - alltid någon som blir glad :)

I eftermiddag blir det promenad i kylan och fika med en god vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar