Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

söndag 16 januari 2011

Ännu en vecka till ända

Söndag kväll och en kväll att summera veckan på. Man kan knappt fatta att veckorna går så ruskigt fort!
Denna veckan har innehållit många väldigt olika saker allt från arbetsbedömning hos sjukgymnast och arbetsterapeut till kalas och firande av 65årig far. Det kan man kalla ytterligheter :) Däremellan har jag gjort en del andra saker som o jobbat. Virkat har jag fortsatt med och någon gång ska jag bli klar!

Idag fick vi milt väder igen och ca +3-4° på isen ligger ett lager med vatten och det går inte att åka på det :(
Fåglarna kvittrade och snön smälter fort, men vintern vill nog ha sitt grepp ett tag till och kommer säkert igen, men visst är det skönt med en föraning om vad som är på väg så här i mitten av Januari....
att våren är på gång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar