Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 1 januari 2011

2011 ett nytt år med nya möjligheter! :)

En underbar o härlig nyårsfest hade vi här igår med våra härliga vänner för att avsluta det gamla och börja det nya året med. Det hela blev väldigt lyckat med god mat som vi alla bidragit med och en del spel :)
Man blir så glad i hjärtat att vara omgiven av sådana goa människor!
Jag är så Tacksam till Gud för alla goa vänner vi har!





Tänk idag ska jag åka iväg och se en vigsel och vad är inte bättre än att börja nya året på det viset! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar