Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

tisdag 18 januari 2011

Ljusare tider...

Nu är det 14 dagar kvar så är vi inne i Februari och om 157 dagar är det midsommarafton...

I 4½år har min man pluggat heltid och på fredag tar han sin examen. Då har vi pluggat ungefär i 11 år om man räknar ihop (och jag har en känsla av att det är i underkant) oss, jag och mannen sen vi slog våra påsar ihop för 20 år sedan. Lite visare och mer lärda har vi blivit med åren och studierna.
Men tänk att vi inte har lärt oss klart än, för man lär så länge man lever..... 
Har fått ändra en inställning i min blogg så nu ska det vara lättare och kommentera även för er som inte har en egen blogg :)

2 kommentarer:

  1. Oj! va´ni har pluggat! ni får väl inte abstinens nu o vill läsa vidare!!..?

    SvaraRadera
  2. jo, mannen ska läsa lite till...och jag har mina önskningar... :)Så mer läsa blir det absolut! :)

    SvaraRadera