Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

måndag 17 januari 2011

Tankeverkstad

Nu har jag varit där igen - i verkstaden.... Tänk vad många saker som kan bli behandlade där. Inatt har jag (alltså i tanken) klätt om en fåtölj som det blir lite mer jobb med än den jag fixade i ordning i Lördags (se bilder nedan) som mer liknade en pinnstol.  Men innan jag kan börja arbetet med den måste jag investera i några grejer och måste hitta det jag ska ha... Snyggt kommer det att bli när det blir klart - det blev det i alla fall i natt ;)
Så här såg stolen/fåtöljen ut innan.

Så här såg stolen ut under det gröna tyget, troligen originalet.

När man tryckte på sitsen krasade det och när jag fick bort dynan
  var det bara pulver av en del av den och resten precis stelt...

Färdig och jag kan ju säga att jag är mer än nöjd!
Idag blir det lite trix och små fix innan jag far iväg till jobbet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar