Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 8 januari 2011

Filmtajm

Ikväll har vi med våra vänner tittat på en av de bästa filmer jag sett på länge - August Rush. En helt otroligt bra film som handlar om ett musikaliskt underbarn, bra historia och underbar musik. Det blev vi vuxna som satt och tittade medan tjejerna låg och tittade på TV nere och pojkarna satt vid dator/ TV-spel i sonens rum - ungdomarna missade helt klart en bra film! När vi vuxna tittar på film brukar alltid någon av oss somna men inte denna kvällen och det höjer helt klart även det filmens betyg ;)

Nu är det dags att krypa till kojs och sova sju kvart i timman för i morgon bitti blir det återvinning och second hand... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar