Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

måndag 17 januari 2011

Återblickar

Sitter och tittar igenom lite kort som vi har tagit de sista fyra åren och minns tillbaka i tiden.. ibland skrattar jag till och tänker hoppsan vart har tiden tagit vägen, speciellt då korten på barnen dyker upp :)
Vårt uterum i sommarskrud, sommaren 2009
Lägg till bildtext
Korten som min vän G har tagit får mej att drömma och längta till sommaren och alla underbara tillfällen då man kan sitta i solen o ta en god fika och bara njuta av varandras sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar