Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 15 januari 2011

En annan dag...

Oj vilken seg morgon det blev! Mannen gick upp tidigt och for till Götet och släppte då in kattskrället...
När katten ätit for han runt som ett torrt skinn och hamnade till slut i min byrå. Jorå han hade öppnat näst nedersta byrålådan och for in där och hamnade bakom lådan, ner i den understa och kunde inte komma därifrån. När jag drog ut den understa lådan åkte han ur den och hamnade bakom alla lådor. Hm.. efter lite trixande fick jag tillslut tag på katten och kunde dra fram honom ur byrån, sen fick han gå ut (han har inte vågat sej fram än) och jag kunde gå o lägga mej igen för att få min skönhetssömn. Till lunch! Hoppsan där rök den förmiddagen - det som är så skönt att få några timmar för sej själv efter morgonpromenaden och innan tonåringarna vaknar till och det blir dunka dunka i hela huset... men det får bli en annan dag...

Idag åker julen ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar