Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

fredag 14 januari 2011

Snart slut på veckan

Idag är det fredag och veckan bara susar iväg. Denna veckan har det varit jobb igen och det är rätt gott egentligen med rutiner. Man kommer ut på promenad och har sin träning, åker till jobbet och mat o sovklockan har slutat gå i otakt.

Igår kväll kom jag ut med skridskor påsnörade och åkte på en spolad isbana bredvid vår trädgård. Vilken känsla...wow! Så roligt det var även om jag var som bambi på hal is första minutrarna...
Tankarna går till barndomen och alla gånger jag åkte skridskor då. Då åkte skridskorna på så fort man kom hem från skolan och åkte sen hela dagen när det gick. Lite av skridskovanan satt faktiskt i tro det eller ej :)  En hel halvtimma klarade jag i alla fall att åka igår och är supernöjd med det! I dag ska jag ut med och då kanske jag klarar av en lite längre stund - vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar