Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

onsdag 19 januari 2011

Lässugen...

Åh nu drar det i lästarmen igen :)
....så nu har jag beställt 5 böcker på Adlibris, 2 böcker skrivna av Karin Brunk Holmqvist en av mina Svenska favorit författare och tre böcker av en författare jag aldrig läst något av förut, Catarina Ingelman-Sundberg. Jag bara längtar tills de kommer! De böcker jag läst förut av Karin B Holmqvist har varit oerhört lättlästa och roliga, de har sina poänger i mångt och mycket ;)
Att jag har valt att skicka efter böcker som Catarina I-Sundberg skrivit är att de är medeltida romaner och den genren gillar jag.
Boken jag läser just nu heter en geishas memoarer och det är intressant att få reda på hur människor har/haft det i andra kulturer än vår.....
Att läsa är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar