Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

måndag 24 januari 2011

Gåvan


Igår gjorde jag ingenting mer än att jag tränade en stund - gick ut en promenad med hunden. Sen rullade jag tummarna resten av dagen....
En dag med vila är inte dumt, att ladda om batterierna för en ny vecka som ligger framför.
Vila ger kraft och mod.
IGÅR 
är historia
IMORGON
är ett mysterium
IDAG 
är en gåva

Ikväll ska jag iväg o träffa mina kompisar i tjej-gänget. Vi träffas var fjortonde dag och har trevligt, pratar om allt mellan himmel o jord och skrattar - mycket! :) Ser verkligen fram emot kvällen.





Ta vara på din dag, den är en gåva!

1 kommentar: