Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

söndag 9 januari 2011

Söndag

I dag har vi verkligen haft en riktig slappardag framför TVn och tittat på skidor både på längden och tvären :) Virkat har jag oxå gjort under tiden.

Lisa 13 år stod för dagens middag som hon komponerat ihop alldeles själv; Jasminris med klementinbitar i och kassler - kall skuren i bitar med morotsflarn och apelsinbitar och citronsaft och sen en sallad till.
Annorlunda rätt men mycket uppskattad av övriga familjen som åt med god aptit - ett mycket gott betyg!

Ikväll ville hon se film med pappan och hon insåg redan innan att filmen skulle bli för läskig för mej....jag tittade en stund men har gått ifrån den så de får allt vackert se själva på den.

Imorgon börjar jag jobba igen efter lite semester och det ska faktiskt bli skönt o få lite rutiner igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar