Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

torsdag 20 januari 2011

På tork...

Är inne i en period just nu när jag inte riktigt kommer på vad vi ska äta eller vad man ska handla - väl i affären går jag runt som en zombie och blir jätte glad när någon jag känner stannar till och pratar. Det är perfekt för då får hjärnkontoret lite andhämtning och naturlig vila innan nästa drev... Optimalt kan jag ju inte säga att det är att handla efter jobbet o det sista året om jag ska vara riktigt ärlig, så är det min man som har handlat många gånger även om jag ibland har varit med och agerat sällskapsdam. Så nu efter en tur i affären efter jobbet och efter taxiverksamhet med skjuts av barn hit o dit har hjärnan torkat ihop helt, så nu lägger jag mej i sängen och läser en bok och hoppas på bättre tider.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar