Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 8 januari 2011

Recykling

Idag har jag varit iväg med grejer till Second hand och vad kom jag hem med om inte lite nya projekt att ta hand om...
Sägas ska ju att jag kom hem med färre saker än jag lämnade :)
Var på jakt efter virkade spetsar men det fanns inga denna gången så jag får väl fortsätta virka själv då...
Hade tänkt mej virkade spetsar som hyllremsor i matkällaren, så jag började virka första remsan igår men så blir man ju lite bekväm och så. Tänkte att finns det färdiga så är ju det bättre men inte då, så då får det bli "egengjorda" :)
Hittade en riktigt braochhagrej en sån där som man aldrig skulle klara sej utan och inte kan förstå hur livet har fungerat utan...en virknål som är lång som en sticka.

Så nu vet ni vad jag gör när jag inte sitter vid datorn - jag virkar...tjohopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar