Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

söndag 13 februari 2011

Söndag igen...

En promenad i solen med hunden är inte helt fel och så har det varit idag. Bäst och passa på o njuta av sköna solstrålar på kinderna :)

Barnen är iväg på olika håll och mannen har även han varit iväg idag så jag har fått hela dagen för mej själv.
En dag som innehållit lite småplock, träning och just att få rå om sej själv lite grann...

Veckan som kommer blir en skön vecka med jobb måndag till onsdag och sen två dagar ledigt för att jag och dottern ska kunna rå om varandra lite grann. Ser verkligen fram emot det :) Lite shopping ska vi få till o så lite annat mys... vi får väl se....

Ha en skön vecka!
Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar