Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

torsdag 3 februari 2011

En trevlig kväll :)

Den här dagen har jag hunnit med riktigt mycket för att vara lilla jag ;) Det började på morgonen innan morgonpromenaden med matlagning, två rätter av köttfärs. Köttfärsås med Sambal olek och palsternacka och krossade tomater och sen biffar med Tapenade (krossade svarta oliver) Keso, ägg, sambal olek och salt o peppar. Så nu blev det några matlådor till den hungriga frysen.
Efter min morgonpromenad och lite småfix skjutsade jag sonen till skolan och åkte vidare till sjukgymnastiken för ett träningspass, oj efter det var jag faktiskt väldigt snurrig och matt... det är väl ovanan kan jag tro ;)
Sen jobb, jobb, jobb....

Men i kväll har det bara varit mys. Jag och min vän A var ute på en tur och tittade (nåja handlade lite oxå;)) på smink och smycken, fikat gott och träffat andra trevliga vänner :)

En natt av välbehövlig vila ligger framför...Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar