Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

tisdag 15 februari 2011

En skrot-nisse...

Skrotar runt (som vanligt på morgonen) iklädd min morgonrock... det tar en stund innan jag kommer igång och lika bra att passa på och njuta av morgonstunden. En kik på datorn och sen en god frukost, får se sen vad jag ska hitta på... kanske en röj nere i källaren där allt och inget samlas.

Gläder mej över att min son ringde och pratade några minuter med sin lilla mor i går kväll, tog sej tid från alla sina vänner där han är i fjällen. Sånt värmer en moders hjärta ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar