Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

onsdag 2 februari 2011

Det känns som nåt är på gång....

Idag har det verkligen känts som om våren är på G, så underbart! Vårtröttheten slog till, så ikväll blir det skönhetssömn tidigt. Många tankar far runt i huvudet, det känns som det är lite mycket på gång inte bara med vädret utan i familjen som med mannen som börjat nytt jobb o lite annat oxå. Den som lever får se heter det ju och visst är det så - vi får se vad det blir av allt....

Hittade kuddar till min soffa som skulle matcha min nya gröna ryamatta, men minnet är tydligen inte helt som det ska. Ja gröna är de nya kuddarna men inte samma nyans som mattan, men som tur är ligger inte kuddarna på mattan utan i den svart/grå soffan. Jag gjorde i alla fall ett klipp och det är ju aldrig dumt :)

Nu har min goda man fixat kaffe till mej o vad kan inte vara bättre när man är trött så här en onsdagskväll så jag inte somnar allt för tidigt!

Sköt om dej!

1 kommentar: