Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

söndag 20 februari 2011

Skön Söndag....

Söndag och vila, en vilodag i all enkelhet eller....
En skön sovmorgon för alla - hela familjen, en välbehövlig sådan, dels för sonen som kom hem från fjällen igår och  för mannen som har jobbat 6 dagar denna veckan. Jag och dottern behövde även vi en lugn och skön morgon ;) Efter lunch drog jag och mannen in till byn och gick på ett mysigt fik med ett par goa vänner och när fiket stängde for vi vidare till vännerna. En skön avkopplande och roande stund tillsammans, en stund med gemenskap och glada skratt - härligt! Nu kan vi ta tag i den kommande veckan med nya krafter då dagen har varit till för påfyllning.
Fiket hade även en del med butik med lite snygga kläder (kommer åka tillbaks dit o köpa nåt nytt snyggt!) och även inredning, åker tillbaks för det med :) -snygga grejer! Fiket kommer även det få flera besök då det var både trevligt och med gott fika :)

Önskar dej en härlig ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar