Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 5 februari 2011

Lite av varje

Har haft en lugn och skön dag med mys med dottern och taxi åt sonen.... 
Fixat sånt man inte hinner annars som gjort rent ugnsluckorna och har även ägnat en del av dagen i tvättstugan som egentligen är mannens domäner men han har mycket omkring sej nu så vad gör man...
Tränat armar och händer har jag gjort och även rygg och ben har fått sej en dust :)

Regnat har det gjort hela dagen så nu finns det mindre av varan snö kvar och känslan av att närma sej vår kryper sej på starkare och starkare för var dag.

Är så tacksam för allt som vi får vara del i och allt som ligger framför oss och som vi kanske inte ens än har skymtat. Jag tror att Gud har en plan för framtiden och för oss gäller det att våga ta ett steg i taget i tro..som vi gjort hittills och det kanske är dags att ta ett till, vem vet :)

Tänk på det som finns där uppe, inte det som finns på jorden.
                                                                                                 Kol 3:2

Det kanske är dags att lyfta blicken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar