Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

tisdag 24 maj 2011

Nu har jag äntligen lite ro att sätta mej att skriva lite....
Här håller vi på och - eller det är ju egentligen så här att mannen håller på att städa vårt hus och sonen och dottern fixar i ordning sina rum inför en visning av vårt hus imorgon. Några flytt lådor har vi (-jag) fyllt... si så där två om dan så nån gång ska väl det bli klart...

Mycket händer runt omkring både sånt som är roligt och sånt som är mindre roligt och så är det ju i livet....
Till helgen har vi konfirmation och då får vår dotter stå lite mer i fokus :)

CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar