Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

tisdag 5 april 2011

Uppdatering

Ja nu har det gått en halv månad till o jag har varit dålig på att skriva i bloggen. Dels har det varit mycket omkring oss då vi köpt ett radhus och håller på o försöker att sälja vårat hus, sen har jag haft mer värk pga min artrit och som grädde på moset har jag även haft en del ont i magen på sista tiden. Trodde att magvärken berodde på alla mina starka mediciner men äter Losec för det och har gjort det ett bra tag. I torsdags kväll hade jag haft ont i magen länge och det gav inte med sej så vi ringde sjukvårdsupplysningen och de tyckte att vi skulle åka till akuten. Sagt o gjort så gjorde vi - och tillslut efter ytterligare några (4tim) med magplågor på akuten konstaterade en läkare där att jag har gallsten....

Jag bestämde mej för, när jag startade bloggen, att jag inte skulle skriva om mina sjukdomar och tråkigheter men nu är det gjort. Försöker ändå se ljust på tillvaron och ser fram emot sommaren och flytten men tills dess ska jag njuta av våren i det här huset med dess omgivningar och allehanda fåglar som våra tranor som har kommit ...


Ha en skön dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar