Om mig

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är mamma(40+) till två underbara tonåringar Lukas 17år och Lisa 13år är gift sedan 20 år med Patrik. Vi bor i ett hus på landet med en hund - Nemo och en katt - Marwin. Jag gillar att läsa, baka, laga mat. Jag försöker att se positivt på tillvaron och njuta av vad livet har att ge :)

lördag 4 juni 2011

Sommarvärme

Ledig i några dagar och vad kan inte bli mer än rätt när det slår till och blir strålande väder just inför ledigheten!
Borde packa inför flytten men solen lockar mer och just nu tar jag lite vila från solgasset - helt ljuvligt! Packningen kommer väl att lösa sej så småningom. Mannen håller på och röjer och slänger skräp för att kunna hjälpa mej med packningen.

Lite nya kort har jag lagt till som jag tog igår i solen :)


Näe.... idag njuter jag nog av solen!
Må gott!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar